Kerja Kerajaan

TITANIC MOVIE 2012

Anda suka? Klik LIKE atau Kongsi dengan Rakan Facebook anda.

Tuesday, November 23, 2010

RAHSIA LULUS TEMUDUGA KERJA KERAJAAN

Saya telah gagal temuduga SPA 3 kali. Gagal Kursus PTD 1 kali. Gagal temuduga kerja kerajaan negeri 2 kali dan badan berkanun 1 kali.

Setelah saya mendapatkan e-book Rahsia Lulus Temuduga Kerja Kerajaan saya tidak menoleh belakang lagi dan berasa yakin akan mendapat pekerjaan di sektor awam (kerajaan). Alhamdulliah. Pada tahun 2009 saya lulus temuduga dan sekarang bertugas sebagai Penolong Akauntan W27. Tak percaya? Lawat laman web saya www.reloadpercuma.com dan cari nama saya sebenar. Selepas itu search nama saya di google, anda akan jumpa apa jawatan saya dan di mana saya bertugas.

Saya amat bersyukur kerana mendapatkan e-book tersebut. Saya faham bahawa harganya RM40 kemungkinan anda berasa amat mahal tetapi ianya amat berbaloi. Percayalah.

Oleh yang demikian, saya mahu membantu anda. Sekiranya anda membeli e-book tersebut dari saya SINI dan saya akan berikan kepada anda RELOAD PREPAID PERCUMA RM10 . Dan sekiranya anda telah mendapat kerja dengan kerajaan selepas mendapatkan e-book ini, e-mel saya kembali. Saya akan bayar kembali harga penuh RM40 kepada anda sebagai hadiah tahniah saya kepada anda. Saya mahu membantu kalian iaitu rakan-rakan saya.

Bagaimana untuk mendapatkan RELOAD PERCUMA ANDA?
1) Selepas anda melakukan pembayaran, klik link Rahsia Lulus Temuduga Kerja Kerajaan di SINI. Isi borang pengesahan kepada penjual e-book.
2) Kemudian isi borang untuk menuntut Reload anda di >> SINI
dengan tajuk " SEKTOR AWAM CLAIM RELOAD " bersama butiran pembayaran
3) Saya akan buat pemeriksaan dahulu sebelum anda dapat Relaod Percuma anda.

No comments:

Post a Comment