Kerja Kerajaan

TITANIC MOVIE 2012

Anda suka? Klik LIKE atau Kongsi dengan Rakan Facebook anda.

Sunday, November 21, 2010

Pengenalan

Selamat datang. Selama ini saya mempunyai cita-cita untuk membantu siswazah, anak negeri, penganggur dan Sabahan bagi mendapatkan pekerjaan di dalam kerajaan negeri. Saya pun sebelum ini juga mempunyai kesusahan untuk mendapatkan pekerjaan di kerajaan negeri. Alhamdulillah. Setelah mengharungi pelbagai rintangan akhirnya saya berjaya. Namun saya bersimpati dengan rakan-rakan yang lain. Maka, saya saya mewujudkan blog ini di mana saya akan kongsikan pengalaman saya, tips-tips, pendapat, malah saya juga akan mengumumkan di sini sekiranya ada jawatan kosong di mana-mana sektor awam di Sabah. Bukan di Sabah sahaja, saya juga turut akan membantu rakan-rakan yang lain di Sarawak. Maka saya berharap agar dengan bantuan saya ini dapat memberi dorongan kepada anak-anak muda supaya tidak berputus asa dan mahu berkhidmat untuk negeri sendiri. Dan tolong beritahu juga rakan-rakan yang lain mengenai blog ini. Sekian untuk permulaan dari saya. Terima kasih

No comments:

Post a Comment